dimecres, 20 de maig del 2015

16-05-15: CORNELLÀ VS PREBENJAMÍ A

Qüestió d’engranatges

engranatge 
m. [LC] [EI] Sistema de rodes dentades que engranen les unes amb les altres. 

Tenia remordiments. Massa dies sense fer els deures. Sort que no m’hi jugo la nota final! Parlant de finals, s’acosten les dates. Final de curs, final d’entrenaments, final de lliga... No m’agraden massa els finals, massa olor anticipada de comiats no desitjats...
Però com que no vull transmetre cap tristor, avui volia parlar d’engranatges. Darrerament em ve aquesta paraula a la ment quan observo els partits des de la meva posició privilegiada. El míster crida “Posicions!” i tothom es col·loca. Crida “Ja!” i tothom corre! És inaudit. Però no és només això, no. La grada es decideix i, de forma adulta i ordenada, va i ens fa la ola. Una ola perfecta, perfecta!! I es tronxen, ja em perdonareu l’expressió... I jo ric, per dintre i per fora. Per fi!!!

Però encara n’hi ha més, de detalls. Que algú no té cotxe per anar d’aquí cap allà (i tornar) i la maquinària s’engega per resoldre el problema. Que falta un cafè, ja te l’han portat, calentó i amb dos de sucre. Que falta delegada, cap problema, sempre hi ha substituta!!! És senzillament perfecte. Últimament fins i tot tenim reporter gràfic propi i, en qüestions d’organització, immillorable: ja tenim el dinar de final de lliga al sac i ben lligat!!! No m’atreveixo a suggerir unes tapes el dijous, perquè tinc massa feina, que si no...

I em començo a preguntar què farem, aquest estiu, sense tot això. N’hauré de parlar amb el míster, a veure si té alguna idea...


Gràcies, sou uns/unes màquines !